Onze fijne klant Vakantiepark De Wiltzangh heeft een erg goede week op Facebook beleefd. In de periode 11-2-2017 en 17-2-2017 werden meer dan 15.000 mensen bereikt en heeft de pagina bijna 100 nieuwe likes binnen gehaald.
Dit allemaal is te danken aan een goede samenwerking tussen ons en de klant. Er zijn in de afgelopen week 3 verschillende acties opgezet op de pagina. Namelijk:
- Doelgroepsgerichte Facebook Advertentie
- Valentijnactie
- Video voor de naderende opening van het park
Facebook Advertentie
Allereerst hebben we een betaalde Facebook advertentie ingezet om de ‘carnaval ontvluchters’ te bereiken. Deze advertentie is gericht op vrouwen tussen de 30 – 65+ in de regio’s Noord-Brabant en Limburg.
Advertentie:
- 5.166 bereikte personen*
- 218 klikken naar de website*
* De advertentie loopt nog tot 23 februari door, dit zijn de tussenstanden.
Valentijnactie
Op vrijdag 10 februari zijn we een actie gestart waarbij men een weekendje weg voor 2 op het vakantiepark konden winnen. De bedoeling was om jouw geliefde te taggen met wie jij dat weekendje weg zou willen beleven. Uiteindelijk is op Valentijnsdag door Hilly de winnaar gekozen (middels een video). Een actie die ook weer veel bereik heeft opgeleverd:
Post Valentijn
- 6.347 bereikte personen
- 194 reacties
- 140 likes
- 66x gedeeld
Post tussenstand:
- 2.199 bereikte personen
Video winnaar:
- 2.734 bereikte personen
- 100 video weergaven
Video’s over de naderende opening van het park
Als laatst hebben we een hyperlapse-video gepubliceerd van schoonmakers die het park klaar maken voor de opening. Tevens is op vrijdag 17 februari nog een video gepubliceerd waarbij Hilly Nijstad het park officieel opent voor gasten. Een overzicht:
Hyperlapse-video:
- 936 unieke weergaven
- 1.036 totale weergaven
- 2.605 personen bereikt
- 84 likes, 10 comments
Wil jij ook veel personen bereiken met jouw Facebook-pagina? Bekijk snel onze Social Media Pakketten!